Godmorgon!

Trot eller ej, men inatt har faktiskt varit helt ok.. Tror bara jag har varit upp 5 gånger! Det låter mycket, men eftersom jag är van att vakna ca 15ggr/natt så är det enormt framsteg. Tror att skenorna gjorde sitt.. Men däremot vaknade jag 6.45, och då gjorde det så ont så det bara var dags att gå upp..

Men idag ska jag försöka få städat lite här hemma, så det är fint när anticimexgubben kommer och mäter imorgon. Och när A kommer hem från Norrland, då blir han glad. =) 

Jag fick ett otoligt sug efter att baka bröd imorse när jag satt och åt frukost, problemet är ju att jag inte har någon bakmasin, och det finns ju inte en chans i världen att mina händer klarar att röra ihop en deg. Jag kan ju inte ens skära ost.. *mutter* Så jag får nog snällt köpa mig en limpa i affären.. ;) Och baka när plutten har tittat ut..

Idag är det 30 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bakaskin är super bra vi gör ofta bröd i den som är klart på morgonen när vi kommer upp ...

2010-03-03 @ 17:36:07
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0