4 dagar kvar..

Nu är det bara 4 dagar kvar till BF.. :) Tiden går så rysligt fort.. Och jag är så glad över att veta att jag bara får gå over 1 v.. så det är absolut max 11 dagar kvar! *lycka*

Allt är förberett och klart inför den lilles ankomst nu. Det enda som vi saknade var täcka och kudde till vagnen, och påslakan.. Men det fick vi av min kusin igår, så nu är allt klart.
Eller njae, vi har ju nästan inga kläder, men jag tror att det kommer ordna sig. Eftersom vi inte vet om det är en pojke eller flicka eller hur stor den är så är det svårt att köpa det redan nu.
Jag är rädd att det som jag har köpt redan nu är för litet, eftersom det är en stor krabat som vi väntar på (enligt tillväxtultraljudet). Men jag får använda kläderna första veckan så får vi köpa nytt sedan.. :)

Jag skulle ha fikat med Linda och Lovina idag, men lilla Lovina blev dålig så vi fick skjuta fram det, synd.. men så är det ju, blir man sjuk så blir man..

Jag ska iafall gå upp till posten och hämta ett paket om en stund, tror det är en "barnvagnsmuff" som jag vann i en tävling för ett tag sedan.. Skojigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0