Tomt..

Känner mig lite ensam här hemma. Fast ändå inte, eftersom lill*n busar runt för glatta livet i magen.. Den buffar och bökar för fullt, och det är riktigt mysigt, trots att det gör lite ont.

Men dagen har varit otroligt lång, så jag börjar känna att det är dags att krypa till kojs, men eftersom armen har börjat domna redan nu så känns det inte så lockande. Förra natten fick jag sova max 45 min i sträck, å sen vaknade jag av kramp i handen, och så höll det på, heeeela natten!
Fötterna är som trästockar pga av allt vatten, men jag läste någonstans att vatten leder vatten, så imorgon är det jag som ska hälla i mig litervis med vatten, så kanske det släpper lite. 

Åh vad jag längtar efter A, önskar att han var hemma och tog hand om mig (oss)..

Imorgon är en ny dag! Och den kommer bli så bra!

33 Dagar kvar!

Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0